Garantie - Service
Op alle producten op deze website zit een garantietermijn van 12 maanden.
Wij vinden het belangrijk dat een aangeschafte klok naar wens is en dit ook lang zo zal blijven. Daarom is er voor gekozen om uitsluitend producten te leveren die in een goed functionerende staat zijn. Door ruim 35 jaar ervaring met verkoop en reparatie van alle soorten klokken kunnen wij onze klanten de (aftersales)service garanderen en alle producten leveren met 12 maanden garantie. Ook na de garantieperiode kunt u blijven profiteren van het advies en eventuele reparaties.
Indien u na de aanschaf van een product gebruik wilt maken van de garantie, kunt u contact met ons opnemen. Om te overleggen over een oplossing en geven wij indien van toepassing de juiste instructies mee voor het opsturen van het product.
Wij vinden het belangrijk dat u als klant tevreden bent en zullen daarom ook zorgen voor een goede oplossing!
Wettelijke garantie
Ondanks dat de klokken in een volledig functionerende staat geleverd worden kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.
Alle artikelen worden voor verzending zorgvuldig verpakt.
Wanneer een artikel toch defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst te melden. Indien mogelijk per e-mail met uw klantgegevens vermeld. Vervolgens zullen wij u zo spoedig mogelijk bericht doen over een oplossing.
Wanneer een artikel kapot gaat terwijl u dit al langer dan 7 werkdagen in uw bezit heeft dan verhelpen wij uw probleem graag zo snel mogelijk. Even-Tijdcentrum v.o.f. garandeert uw wettelijke rechten op een artikel conform de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling.
Oneigenlijk gebruik
Als het defect val- stoot of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. U ontvangt dan een vrijblijvende prijsopgave voor de kosten van herstel. U kunt daarna aangeven of u akkoord gaat met reparatie tegen het aangegeven bedrag of dat u afziet van verdere afhandeling.
Heeft u toch nog vragen dan kunt u contact met ons opnemen.